Que col·laboren amb l’escola

Familiars que ens expliquen professions

Des de la tutoria de 4t d’ESO hem demanat la col·laboració de les famílies perquè ens expliquin la seva experiència laboral i acadèmica i d’aquesta manera participin del programa d’orientació de 4t d’ESO.

De moment hem pogut comptar amb la participació de tres famílies que ens han explicat què han estudiat, de què treballen, què els va ajudar a decidir els seus estudis i quines competències es valoren més en el seu àmbit de treball. Totes aquestes xerrades han estat molt interessants i han motivat l’alumnat.

A tots ells i elles els agraïm la seva col·laboració i ens alegra saber que comptem amb la col·laboració de més famílies de 4t d’ESO!

Club de lectura

El mes de juny de 2012 Grup de Mares i Pares Delegats/des va pensar en organitzar alguna activitat per als pares, mares i altres adults vinculats a PROA. La idea va se molt ben rebuda per part de l’escola i l’octubre de 2012 es va fer la primera sessió del Club de Lectura.

Com a norma habitual ens reunim el primer dimarts de cada mes a les 8 de la tarda a la Mediateca, espai que ens ofereix l’escola de manera gratuïta.

Aquest Club està obert a qui vulgui compartir la lectura i comentar les obres literàries. Al Club ets benvingut/da qualsevol dia, no tens l’obligació de llegir tots els llibres, i pots participar-hi segons l’interès que tinguis per alguna obra determinada, és per això que mensualment enviem la informació de les lectures proposades.

Per formar part del Club de Lectura només cal que ens ho comuniquis per correu electrònic a l’adreça clubdelectura@escola-proa.cat i aviat ens posarem en contacte amb tu per fer-te arribar més detalls del funcionament del Club de Lectura.

Si ets un/a lletraferit/da, ja has format part d’algun club de lectura i vols repetir, tens ganes de descobrir llibres interessants i de compartir les teves lectures…, t’esperem!!