Mares i pares delegats

El grup de pares delegats reuneix aquells pares i mares d’alumnes que voluntàriament assumeixen la funció d’interlocutors entre les famílies d’un grup-classe i els seus professors, d’una banda, i entre el conjunt de les famílies i els organismes de gestió de l’Escola, d’una altra.

Així mateix, intervenen en diverses activitats i iniciatives lúdiques i culturals, organitzats en comissions diferents, tant dintre com fora de l’Escola.

Comissió de Solidaritat del Grup de Mares i Pares Delegats

Descarregar (Benvolgudes-families.pdf, PDF, 227KB)

Des de la Comissió de Solidaritat del Grup de Mares i Pares Delegats, us volem fer cinc cèntims de les activitats que tenim previstes per aquest any.

Un dels objectius principals és el d’implicar més els nostres fills en les activitats de la Comissió ja que, tant l’Escola com nosaltres, pensem fermament que el treball solidari és bàsic per a la seva educació.

Recordar-vos també que des de l’Escola es continua fent la recollida de taps pel Nacho, un nen de dos anys que pateix la malaltia de Dent, una de les classificades com a minoritàries. Podeu obtenir més informació a www.asdent.es. Fins a 6è de primària, els taps es recullen a la pròpia classe i a partir de l’ESO, podeu trobar el contenidor a la consergeria del carrer Gavà.
Des de comissió de solidaritat, ús voldríem fer arribar la següent informació que la Fundació Infància i Família ens ha proporcionat per a donar a conèixer a les famílies de l’escola el Programa d’acolliment de cap de setmana i vacances.

Tal icom podreu llegir en el document adjunt, qui estigui interessat a rebre més informació sobre l’Acolliment pot contactar sense cap tipus de compromís al 93 231 00 89 o sacolliment@infanciaifamilia.org.

Finalment, recordar-vos el correu de la Comissió a on podeu enviar les vostres propostes solidaritat.gpd@escola-proa.cat.

Moltes gràcies a tots!!