Casal d’estiu

Al Casal d’estiu de l’Escola Proa viatgem a Neropolis (νερόπόλης), la ciutat submergida!!

Coneixerem a molts habitants i els acompanyarem per tota la ciutat visitant diferents racons i barris ben curiosos. Però…com podem sortir de la ciutat? Per què està inundada? I…com hi arribem? Si ho vols descobrir, t’esperem al casal d’estiu de l’escola Proa!

Ens agrada que el nostre casal sigui un espai de diversió i joc, però també d’aprenentatges a través de les activitats que proposem. Aquestes activitats van dirigides a alumnes d’entre 3 a 14 anys: jocs, tallers, dinàmiques, esports, remullades, gimcanes pel barri, entre d’altres, que ens faran viure un casal ben emocionant i amb moltes experiències.

Totes les activitats estan organitzades, realitzades i avaluades pel personal de l’escola que hi treballa durant tot el curs.

Els objectius que treballarem són:

• Fomentar la convivència, fent als infants i joves partícips de les activitats
  • Potenciar la creativitat i la imaginació
  • Adquirir autonomia en les activitats que es duen a terme diàriament
  • Desenvolupar actituds i conductes de respecte, companyonia i assertivitat amb tots els participants del casald’estiu
  • Fomentar el pensament i l’esperit crític
  • Adquirir hàbits ecològics, sostenibles i saludables amb el medi ambient
  • Potenciar hàbits saludables, com fer esport, menjar sa i variat…
  • Fomentar les capacitats físiques i les habilitats psicomotrius
  • I sobretot…Passar-ho molt bé!

Haurem de ser valents i valentes per emprendre aquesta gran aventura submarina. Ens hi voleu acompanyar? Som-hi!

Descarregar (Dossier-Casal-2024.pdf, PDF, 1.03MB)

INSCRIPCIÓ CASAL ESTIU 2024 ESCOLA

Per a més informació

BoschCristina
CRISTINA BOSCH

Telèfon: 934 219 529, ext. 204
Horari d’atenció al públic: 9:00h. a 17:00h.
cbosch@escola-proa.cat

MARC CARDONA

Telèfon: 934 219 529, ext. 153
Horari d’atenció al públic: 11:00h. a 15:00h.
mcardona@escola-proa.cat