Serveis

Els serveis que ofereix l ́escola i les activitats extra lectives fora de l ́horari acadèmic reglat, depenen directament de la titularitat de l ́escola, a través de dues coordinacions específiques, la de les activitats extra lectives en general i la del servei de menjador.

Altres serveis són l’acolliment d’alumnes abans de les 9 del matí i de 5 a 6 de la tarda, així com el servei de biblioteca, que es troba a disposició dels alumnes a partir de les 8 del matí, durant les hores d’esbarjo, durant l’espai de migdia i fins a les 6 de la tarda quatre dies a la setmana.

Altres activitats són els casals que s’organitzen a l’escola en períodes de vacances escolars.

L’Escola disposa de cuina pròpia i el menjar que s’hi elabora és revisat periòdicament per una dietista per tal de garantir que és adequat i equilibrat. Els menús de cada mes es publiquen al web de l’escola i també en el bloc del migdia a Proa, de manera que es puguin combinar amb els àpats que es fan a casa.

L’escola disposa d’una gamma de roba corporativa per a infantsjoves i adults.

Dessuadores, jaquetes, samarretes i pantalons esportius, amb patronatge unisex i femení en moltes de les peces de roba.

Pots consultar el catàleg complet, fer les teves comandes i emprovar-te la roba abans de fer la compra.

L’Escola disposa d’un servei de cangur per a nens i nenes de 3 a 10 anys, de 8 a 9 del matí i de 5 a 6 de la tarda. Es pot fer servir des del primer dia lectiu de setembre, excepció feta dels alumnes de P3 que no el podran fer servir fins acabar l’adaptació, quan comencen tota la jornada sencera.

Cada dia, a partir de les cinc de la tarda, la mediateca de l’Escola està oberta i a disposició de tots aquells alumnes i famílies que la vulguin fer servir.

L’escola disposa de diferents serveis i espais per llogar.

Cada any, quan arriba l’estiu, expliquem un munt d’històries que són les protagonistes d’un CASAL D’ESTIU ple de màgia i de contes, amb un bon grapat de jocs, gimcanes, tallers, excursions i moltes activitats.

És la quarta edició del campus d’estiu és organitzat per la Fundació Privada Ressons en les instal·lacions de l’Escola Proa que realitzarà les activitats esportives de voleibol.