Informació preinscripcions

La preinscripció és el procés pel qual se sol·licita l’admissió per obtenir una plaça en una escola pública o privada concertada.

Un cop feta la preinscripció, els centres han de puntuar les sol·licituds que han rebut d’acord amb el barem previst i ja poden informar de l’assignació de les places.

La confirmació de la plaça assignada es fa durant el procés de matriculació.

Han de sol·licitar la preinscripció tots els alumnes que han d’iniciar l’educació infantil, l’Educació Secundària Obligatòria (ESO) i el Batxillerat Artístic. També s’han de preinscriure tots els alumnes que volen canviar de centre o que no s’han matriculat el curs anterior.

Ja està publicada al DOGC la Resolució per la que s’aproven les normes de preinscripció i matrícula pel curs 2017-2018. Les dates de Preinscripció Oficial per les etapes d’Infantil, Primària i Secundària són: del 23 de març al 4 d’abril i les dates de Matrícula Oficial del 12 al 16 de juny.

Podem avançar també que les dates de Preinscripció oficial per Batxillerat seran: del 16 al 24 de maig, però encara no estan publicades al DOGC.

Descarregar (Doc-per-a-Preins-i-Matric-2017-2018.pdf, PDF, 44KB)

preinscripció gencat

Per a més informació

CARME LUQUE

Telèfon: 934 219 529, ext. 206
Horari d’atenció al públic: 9:00h. a 17:00h.
cluque@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Pares Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició a escolaproa@escola-proa.cat