són solidaris

Descarregar (Benvolgudes-families.pdf, PDF, 227KB)

COL.LAVORació amb avismón

L’alumnat de 1r i 2n d’ESO durant les classes d’autoaprenentatge escriuen unes cartes pels avis i àvies d’Avismon. Els/Les voluntaris/ies d’aquesta Associació les fan arribar el dia de Sant Jordi, juntament amb un llibre i una rosa, i els hi fa molta il·lusió rebre notícies seves.

Els alumnes de 2n d’ESO ofereixen un espectacle de cançons nadalenques als avis i àvies d’Avismón. Al final del concert, l’alumnat regalen unes postals de Nadal dissenyades entre els alumnes de 2n d’ESO i d’infantil. Les àvies i els avis queden encantats!

(curs 2021-22)

campanya de recollida de material escolar en bon estat

Benvolgudes famílies,

Fa uns mesos que des de la matèria d’Economia-Emprenedoria, els alumnes de 4t d’ESO realitzen un projecte de col·laboració amb una associació, fundació o ONG que ells mateixos han escollit. Aquest treball es fa conjuntament amb la col·laboració de la Comissió mixta de Solidaritat de l’Escola i se centra, bàsicament en l’estudi d’un projecte per aconseguir fer una col·laborció real amb la seva associació.

La intenció és que els alumnes prenguin contacte amb aquesta realitat de la nostra societat i, si ho volen, s’animin a continuar la col·laboració més enllà del projecte de classe. Aquest és el cas dels nostres alumnes, que han engegat una campanya de recollida de material escolar en bon estat per donar a l’ONG ALKARIA, associació d’ajuda per al desenvolupament de comunitats rurals de països en vies de desenvolupament, com el Marroc, Senegal o Perú. Per a més informació de l’ONG podeu entrar en el següent espai web: https://www.alkaria.org/que-fem/

El material que demanen des d’Alkaria és: gomets, globus, platilina, ceres de colors, plastidecors, pintura de dits i llapis de colors; des de l’ONG demanen que no portem ni papers ni llibretes. Les caixes de recollida de material es troben en els següents espais de l’escola: secretaria del carrer Gavà, secretaria del carrer Almeria i edifici de primària. El material de les caixes es portarà a la seu de l’ONG el proper dimarts 6 de juny.

Per aquest motiu, s’han repartit per l’escola 3 capses de recollida de material escolar i es proposa fer una breu xerrada explicativa (aquest mateix divendres 19 de maig, d’11:30 a 12:30h) per les diferents etapes de l’escola per informar als alumnes sobre la campanya que volen iniciar.

Agraïm per avançat la vostra col·laboració i comprensió amb els alumnes i la seva iniciativa i us animem perquè hi participeu,

(Juliol 2017)

A 2n d’ESO col·laborem amb els Pallapupes

pallapupas1

Els Pallpupas són professionals amb una carrera d’actor/actriu. Molts d’ells també són professionals de la medicina. La seva funció és fer que l’estància als hospital infantils i de gent gran no sigui tant dura, per això van d’habitació a habitació disfressats de pallassos per fer riure o alegrar els nens i gent gran. Alguns també entren a quiròfan amb els nens i nenes.

papa

Des de la matèria d’ètica, el curs passat volíem ajudar d’alguna manera a la gent que ho necessités. Ens vam proposar canviar el món. Vam fer molta pluja d’idees i vam veure moltes iniciatives d’arreu del món.

Després de buscar idees per canviar el nostre món més proper, vam estar pensant en organitzacions benèfiques i ens vam decidir per ajudar el pallapupas, una ONG que intenta que l’estància a l’hospital dels nens i gent gran no sigui tan dura. Vam mirar com podíem ajudar-los, ells ens van proposar oferir uns nassos de pallasso a canvi d’un donatiu i destinar aquests beneficis a omplir de Pallapupas els hospitals i residències de Catalunya.

A partir d’aquesta mateixa setmana ens trobareu demanant la vostra col·laboració al carrer Almeria i per l’escola en general. No patiu que ens reconeixereu bé!

Lola, Roc i Sergi en nom de tot 2n d’ESO -Curs 2016-17

Alumnes de 4t ESO col·laboren amb dues ONG’s: Formació i Treball i el projecte Cuida’m de Sant Joan de Déu

Reobrim la parada de berenars per tal de recol·lectar diners amb un fi benèfic. Els diners seran donats a les dues ONG’s amb les quals els alumnes de 4t d’ESO han col·laborat a través de la matèria d’emprenedoria.

Tots els diners que es recaptin durant tot el curs mitjançant els guanys dels berenars i d’altres activitats aniran íntegrament a les dues associacions; Formació i Treball i el projecte Cuida’m de Sant Joan de Déu.

Us agraïm per endavant la vostra col·laboració.

Alumnes de 4t ESO -Curs 2015-16