EXPOSICIÓ DE TREBALLS DE RECERCA DE 2n d’ESO

El passat 18 de juny els alumnes de 2n d’ESO van exposar el resultat del seu treball d’aquesta segona part del curs. La sala d’actes es va transformar per un dia en una fira turística on els alumnes oferien, als professors de 2n i al coordinador de l’etapa, la seva ruta turística per Barcelona. Així han pogut aprendre sobre la ciutat segons els seus interessos.

Per a això van investigar, segons l’opció que havien triat, què pot oferir la ciutat als visitants; hi va haver estands gastronòmics, fotogràfics, de rutes low cost, pensades per a joves, etc.  El resultat va ser prou variat i engrescador i ens ha donat molts ànims per repetir aquesta primera experiència en els propers cursos.

Un comentari a “EXPOSICIÓ DE TREBALLS DE RECERCA DE 2n d’ESO

1. Quina exposició de recerca més fantàstica!!!! Vaig ser convidada i acompanyant de tota la fira així com del seu procés i em va encantar. Són uns grans professionals i cal felicitar-los a tots.: Felicitats!!!!