Visita al Museu de Matemàtiques – MMACA

Divendres 18 els alumnes de 2n d’ESO vam visitar el Museu de Matemàtiques que té exposició a Cornellà, a la segona planta del Palau Mercader dins el parc de Can Mercader. Aquí teniu el link: http://www.mmaca.cat/
Va ser un matí d’escalfar-se el cap amb tants enigmes matemàtics! Està bé això de fer matemàtiques sense pissarra 🙂
Visita moolt recomanada. Aneu-hi!

Entrega de diplomes als millors participants de les proves Cangur de matemàtiques

Aquesta setmana s’ha fet entrega a les classes d’ESO d’un diploma acreditatiu als alumnes que han quedat classificats en les millors posicions de cada classe, concretament que només tenen per davant seu, un 5% del total d’alumnes de la seva edat presentats.

Moltes felicitats per aquests magnífics resultats!

Proves cangur 2016

Avui dijous 7 d’abril l’escola Proa celebra les matemàtiques amb les proves Cangur.
Els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO al llarg del matí faran les proves Cangur amb tota la classe a l’escola, mentre que alguns alumnes de 4t d’ESO i de 1r i 2n de batxillerat estan fent les proves Cangur al Campus Nord de la UPC.

IMG-20160407-WA0011

Molta sort a tothom i endavant amb les matemàtiques!