Sortida a Pujalt dels alumnes de 4t. de primària

Els alumnes de 4t estem estudiant el tema del Sistema Solar, i per això hem anat d’excursió a l’observatori de Pujalt.

Un cop allà hem treballat en dos grans grups fent dos tallers diferents.

En un dels tallers ens han explicat moltes coses sobre el nostre planeta i sobre l’espai: què hi ha a l’espai?, què  és la força de la gravetat?, per què els satèl·lits es mantenen en òrbita i no cauen?, quina informació ens donen els satèl·lits?). Ah, i també hem entrat a través d’internet a l’estació espacial internacional per veure on estava a cada moment: això ens ha agradat molt!

Al segon taller hem fet una observació amb telescopi i a més a més hem fet experiments pràctics que ens han ajudat a entendre el perquè del dia i la nit, de les estacions, i fins i tot de les fases de la lluna!

Ha estat una sortida genial!