PROJECTE CELEBREM EL 50è ANIVERSARI DE L’ESCOLA PROA

Aquest trimestre a Educació Visual i Plàstica hem realitzat un projecte molt engrescador per decorar unes maquetes dels números 50. Ha estat una forma divertida de poder participar i celebrar el 50è aniversari de la nostra escola.

Ha estat un projecte llarg, el qual l’hem dividit en diferents parts:

• Hem iniciat el projecte amb una activitat individual. Cada alumne ha pensat i ha dibuixat quatre maneres per decorar el número 50: alguns l’han decorat com si els números anessin a una festa, altres els han convertit en espelmes, alumnes o vaixells ….Altra vegada els nens i nenes ens donen una lliçó d’originalitat.

• D’aquests quatre n’han escollit un, el que més ha agradat o aquell que han trobat més original…. Aquest l’han dibuixat en gran, pensant el material que necessitaran i han preparat una mini exposició per explicar als seus companys de grup cooperatiu.

• A partir d’aquest moment les activitats s’han realitzat en grups cooperatius. Ens hem agrupat i ens hem distribuït per tota la classe. Cada membre del grup ha presentat el seu projecte, explicant la idea que ha tingut, la relació amb l’escola o amb la celebració del seu aniversari, el material que utilitzarà….Un cop presentats tots els dibuixos, el grup n’ha escollit un.

• Quan ja han triat quin faran, s’han repartit les maquetes i s’han posat a reproduir-les. Han pogut utilitzar qualsevol material que han imaginat.

Ha estat una gran experiència veure com tots els alumnes de tota la primària han treballat un mateix projecte. Tots han estat molt motivats i hi han treballat amb

gran esforç.

Els resultats han estat  fantàstics!!! No us podeu perdre l’exposició de 50’s que es farà a l’escola el dia de Sant Jordi!