La Prehistòria a 3r

Els alumnes de 3r vam escollir treballar com a projecte “La Prehistòria”.

Era un tema que ens creava molta curiositat i al llarg del curs hem pogut esbrinar moltes coses dels nostres avantpassats: el seu dia a dia, com decoraven les seves coves i quins materials usaven, hàbits alimentaris, etc. Cada grup tenia un tema i hem pogut fer la recerca mitjançant llibres, l’ordinador, vídeos, fotos…

Al principi va ser una tasca complexa, ja que encara no tenim gaire domini de com extreure i sintetitzar la informació de tantes fonts, però les mestres ens van ajudar i el resultat ha estat molt interessant.

Després de tenir tota la informació recollida, hem preparat uns murals per fer una exposició i que, tot el què havíem après pogués ser compartit amb els nostres companys.

Al final, l’esforç ha estat recompensat i ens ha agradat moltíssim el treball. Hem fet unes exposicions d’allò més interessants.

Tots hem quedat molt contents i hem arribat a la conclusió que els prehistòrics eren persones molt interessants i sàvies, amb molts recursos i idees, capaços d’aconseguir el que es proposessin per superar i millorar el seu dia a dia.