Invertebrats a 4t

Els alumnes de quart, com molts ja sabeu, hem engegat un projecte: ELS INVERTEBRATS.

Hem sabut que d’invertebrats n’hi ha molts i de molts tipus i, sovint, els tenim molt més a prop del que ens pensem. Mireu, en un petit hortet de casa, uns alumnes han trobat aquests cucs de terra i, a l’escola, els hem posat en un cucari. Estem veient les galeries que fan i és molt interessant.

Per si voleu veure com belluguen, us deixem aquest link.

<iframe src=”https://player.vimeo.com/video/241517755” width=”640″ height=”480″ frameborder=”0″ webkitallowfullscreen mozallowfullscreen allowfullscreen></iframe>

També hem observat aquesta eruga. Fixeu-vos quins colors més vius que té! La veritat que ens ho estem passant d’allò més bé!

Després de dies de tenir-la a l’escola, ha començat a fer el seu capoll.

I passades dues setmanes, l’hem trobat així. Sembla que s’hagi assecat. I no sabem si en sortirà alguna cosa.

A part de l’observació directa, estem fent molta recerca de tot el que volem saber.

Hem fet molt bona feina! Ja hem treballat les esponges, els celenterats, els anèl·lids, els equinoderms i els mol·luscs. Ja només ens falta descobrir coses dels artròpodes, tot i que ja ens han dit que ens són més coneguts.