Cantada del Barri – 3r i 4t:

Aquest dimecres dia 7 hem participat a la Cantada del Barri, un concert on ens trobem amb diferents escoles properes; enguany Sant Medir, Pràctiques, Cal Maiol, Barrufet i Francesc Macià. Cadascuna de les escoles hi canta una cançó individual, i la nostra aquest any ha sigut tot un repte: “Trabakantuak”, de David Azurza. Un cànon, en euskera i amb coreografia! Hem treballat molt i ens hem sortit amb un gran èxit de públic!

A més del nostre cànon hem après un altre que hem compartit amb la resta d’escoles, i hem acabat cantant “Obriu les portes”, de Txarango. Els companys de 3r, que han vingut com a públic, s’han afegit amb nosaltres a cantar aquesta última peça, ja que l’any vinent seran ells els protagonistes de la Cantada!