1r DIA DE REPTES AL CI

Seguint en la línia dels “Ambients” de Parvulari, avui hem estrenat els “Reptes” al Cicle Inicial.

Hem organitzat activitats molt engrescadores, que els nens i nens han pogut experimentar lliurement.

El cert és que alumnes i mestres hem quedat molt satisfets.

Dimecres, dijous i divendres seguirem amb les propostes.

Us deixem una petita gravació del que ha estat aquest nou projecte.

FEM UN TRES EN RATLLA !!!

CONSTRUÏM UN TRES EN RATLLA

A plàstica, els nens i nenes de segon, dediquem vàries sessions a construir un joc de tres en ratlla.

Amb fang fem les fitxes. Fem un equip de tres fitxes amb una forma i un equip de tres fitxes amb una forma diferent.

A la sessió següent, quan el fang ja està sec, el pintem i el decorar  amb pintura.

Un cop que tenim el joc acabat, dediquem una sessió a gaudir jugant!!

Ens hem divertit molt construint aquest joc i jugant, esperem que ara que el teniu a casa jugueu amb els vostres fills i filles.

NENS I NENES DE 2N A LA PEDRERA!!!

Dimarts dia 13 hem anat a visitar i a fer un taller a la Pedrera.

El motiu és que estem fent el projecte de Gaudí i hem anat a visitar una de les seves creacions més importants.

A la classe ja ens havíem informat sobre en Gaudí i sobre aquest edifici en particular. Per tant, ja en sabíem moltes coses!!! Però veure-ho en directe ens ha impressionat i agradat molt!!

CARNAVAL 2018

Un cop més, el Carnaval ha arribat a l’escola i durant dues setmanes hem estat fent les disfresses que lluirem.

Les primeres en anunciar-nos-ho han estat les Ambaixadores de Sa Majestat, que ens han vingut a visitar als més petits de l’escola.

Arribat Dijous Gras, hem esmorzat tots junts i després hem rebut a Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

Aquest any, les nostres disfresses ens han permès viatjar pel món dels contes.

Avui, Dimecres de Cendra, acaba el Carnaval 2018 i haurem d’esperar, altre cop, fins l’any vinent.

ENS HEM DIVERTIT MOLT EXPERIMENTANT A PLÀSTICA!

A plàstica hem provat una tècnica nova d’estampació: llet amb pintura! I hem aprofitat per decorar el símbol de la pau.

Ingredients:

-llet

-pintura

-cartolines per estampar

Passos a seguir:

En uns safata de plàstica hem posat llet i hem anat afegint pintura de diferents colors.

Un cop preparada la barreja hem sucat el símbol de la pau.

Ens ha quedat unes textures molt boniques!!

A veure si us animeu i ho proveu a casa!!!!

DENIP a Primària

Com cada any, el 30 de gener, celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No violència I Pau).

Aquest any, cada Cicle s’ha organitzat per fer diferents activitats al voltant d’aquest tema.

Us deixem una mostra de les fotos que hem fet mentre preparàvem i celebràvem la diada.

A Cicle Inicial:

A Cicle Mitjà:

A Cicle Superior:

És el nostre granet de sorra per contribuir en la PAU del món.

Teatre en anglès al cicle inicial i mitjà

El passat dilluns 15 de gener els alumnes de Cicle Inicial i  Cicle Mitjà vam gaudir de dos espectacles de teatre en anglès!

Cicle Inicial va veure Jack and the magic beans i van ajudar al Jack a lliurar-se del gegant i els de Cicle Mitjà van veure Aladdin i van conèixer els animals del desert i van passa-ho molt bé amb el geni!

Jack and the magic beans (cicle inicial )

Aladdin ( cicle mitjà )

DARRER DIA DEL 1r TRIMESTRE

Els nens i les nenes de Primària aquest matí hem acomiadat el 1r trimestre.

Cicle Inicial i 3r. hem fet cagar el Tió: hem cantat, hem picat i hem recollit un munt de regals per a tots els cursos.

Està clar que aquest any ens hem portant molt i molt bé!

4t, 5è i 6è hem fet l’amic invisible i ens hem intercanviat uns regals preciosos.

Ha estat un matí d’allò més emocionant!

BONES FESTES A TOTHOM!

A 1r escrivim petites frases

Els nens i nenes de 1r en sabem un munt d’escriure! Hem estat fent el treball “petites frases” per parelles a Tallers de Català. Hem hagut de pensar una frase curteta (de quatre o cinc paraules). Després l’hem escrit i n’hem fet un dibuix ben bonic amb l’Ipad. Aquí us deixem el nostre treball:

Recordeu que a Cicle Inicial la nostra escriptura és natural: escrivim tal i com parlem. Per tant, el que heu de valorar és que no ens deixem o confonguem cap so, que sapiguem escriure sense ajuntar paraules…

L’ortografia l’anirem aprenent i aplicant més endavant.