1r DIA DE REPTES AL CI

Seguint en la línia dels “Ambients” de Parvulari, avui hem estrenat els “Reptes” al Cicle Inicial.

Hem organitzat activitats molt engrescadores, que els nens i nens han pogut experimentar lliurement.

El cert és que alumnes i mestres hem quedat molt satisfets.

Dimecres, dijous i divendres seguirem amb les propostes.

Us deixem una petita gravació del que ha estat aquest nou projecte.

FEM UN TRES EN RATLLA !!!

CONSTRUÏM UN TRES EN RATLLA

A plàstica, els nens i nenes de segon, dediquem vàries sessions a construir un joc de tres en ratlla.

Amb fang fem les fitxes. Fem un equip de tres fitxes amb una forma i un equip de tres fitxes amb una forma diferent.

A la sessió següent, quan el fang ja està sec, el pintem i el decorar  amb pintura.

Un cop que tenim el joc acabat, dediquem una sessió a gaudir jugant!!

Ens hem divertit molt construint aquest joc i jugant, esperem que ara que el teniu a casa jugueu amb els vostres fills i filles.

NENS I NENES DE 2N A LA PEDRERA!!!

Dimarts dia 13 hem anat a visitar i a fer un taller a la Pedrera.

El motiu és que estem fent el projecte de Gaudí i hem anat a visitar una de les seves creacions més importants.

A la classe ja ens havíem informat sobre en Gaudí i sobre aquest edifici en particular. Per tant, ja en sabíem moltes coses!!! Però veure-ho en directe ens ha impressionat i agradat molt!!

CARNAVAL 2018

Un cop més, el Carnaval ha arribat a l’escola i durant dues setmanes hem estat fent les disfresses que lluirem.

Les primeres en anunciar-nos-ho han estat les Ambaixadores de Sa Majestat, que ens han vingut a visitar als més petits de l’escola.

Arribat Dijous Gras, hem esmorzat tots junts i després hem rebut a Sa Majestat el Rei Carnestoltes.

Aquest any, les nostres disfresses ens han permès viatjar pel món dels contes.

Avui, Dimecres de Cendra, acaba el Carnaval 2018 i haurem d’esperar, altre cop, fins l’any vinent.

ENS HEM DIVERTIT MOLT EXPERIMENTANT A PLÀSTICA!

A plàstica hem provat una tècnica nova d’estampació: llet amb pintura! I hem aprofitat per decorar el símbol de la pau.

Ingredients:

-llet

-pintura

-cartolines per estampar

Passos a seguir:

En uns safata de plàstica hem posat llet i hem anat afegint pintura de diferents colors.

Un cop preparada la barreja hem sucat el símbol de la pau.

Ens ha quedat unes textures molt boniques!!

A veure si us animeu i ho proveu a casa!!!!

DENIP a Primària

Com cada any, el 30 de gener, celebrem el DENIP (Dia Escolar de la No violència I Pau).

Aquest any, cada Cicle s’ha organitzat per fer diferents activitats al voltant d’aquest tema.

Us deixem una mostra de les fotos que hem fet mentre preparàvem i celebràvem la diada.

A Cicle Inicial:

A Cicle Mitjà:

A Cicle Superior:

És el nostre granet de sorra per contribuir en la PAU del món.

Teatre en anglès al cicle inicial i mitjà

El passat dilluns 15 de gener els alumnes de Cicle Inicial i  Cicle Mitjà vam gaudir de dos espectacles de teatre en anglès!

Cicle Inicial va veure Jack and the magic beans i van ajudar al Jack a lliurar-se del gegant i els de Cicle Mitjà van veure Aladdin i van conèixer els animals del desert i van passa-ho molt bé amb el geni!

Jack and the magic beans (cicle inicial )

Aladdin ( cicle mitjà )

DARRER DIA DEL 1r TRIMESTRE

Els nens i les nenes de Primària aquest matí hem acomiadat el 1r trimestre.

Cicle Inicial i 3r. hem fet cagar el Tió: hem cantat, hem picat i hem recollit un munt de regals per a tots els cursos.

Està clar que aquest any ens hem portant molt i molt bé!

4t, 5è i 6è hem fet l’amic invisible i ens hem intercanviat uns regals preciosos.

Ha estat un matí d’allò més emocionant!

BONES FESTES A TOTHOM!

Decorem per Nadal a 2n

Aquests dies a plàstica hem fet la decoració de Nadal pels vidres de la classe.

Ens ha agradat molt!

Hem retallat la forma i punxat els espais de dins de les boles.

Després hem fet decoracions amb el colors or i plata….( aquests retoladors ens encanten!!!)

I el més divertit de tot va ser l’últim pas: vam omplir els espais buits de les boles amb paper de cel·lofana de colors

i amb l’ajuda del Lluís el vam passar per la màquina de plastificar!!! Quina passada!!!!

Des d’aquí volem agrair al Lluís que vingués a les nostres classes a ajudar-nos: MOLTES GRÀCIES!!!!

Parelles lectores

Una vegada més, aquest curs, a Primària hem engegat el projecte de les parelles lectores per tal d’encomanar el gust per a la lectura entre els nostres alumnes.

Així doncs, els de primer ens hem trobat amb els de quart;

els de segon, amb els de cinquè

i, els de tercer, amb els de sisè.

Aquest trimestre hem fet una primera trobada on compartir moments de plaer al voltant de la lectura d’endevinalles que els nens i nenes de quart havien treballat prèviament a classe,

de contes troquel·lats que els de cinquè havien escollit de la Mediateca de l’escola,

o bé de de llibres de quan érem més petits els de sisè i que hem volgut compartir amb els nostres companys de tercer perquè ens agradaven molt..

És molt agradable compartir estones amb altres cursos. Aquesta, ha estat una trobada entranyable i ja tenim ganes de tornar-nos a veure!