Videoconferències amb les Girafes i les Zebres de l’Escola Guinardó

Aquesta setmana els Micos i els Gegants i Gegantes de l’escola Proa s’han vist en directe amb les Zebres i Girafes de l’escola Guinardó a través d’una videoconferència.

Amb aquesta connexió han pogut conèixer al seu company del projecte  TIC-TAC, estic amagat. Aquest projecte realitzat amb una altra escola de Trams treballa la comprensió i la lectura amb la motivació de trobar qui és cadascú de l’altra escola en una imatge de la classe.

I M’ENDEVINES?

Les Papallones i els Eriçons, al llarg d’aquest curs, hem participat en un projecte de Trams. Per treball cooperatiu ens hem inventat unes endevinalles i amb els Ipads hem après a dibuixar i hem fet uns dibuixos molt bonics de les nostres endevinalles.

Hem gravat un vídeo on s’escolten les nostres endevinalles i les hem enviat als nostres companys/es de P4 de l’escola Sant Gervasi de Mollet i ells ens han enviat les seves.

A continuació les podreu veure. A veure qui les endevina!