ÚLTIM DIA DE CURS

Avui és l’últim dia de curs i l’hem volgut celebrar tots plegats!

A primera hora del matí els nens i nenes del parvulari juntament amb el de 1r de primària hem estat jugant amb bombolles de sabó. A mig matí, ens hem reunit al pati els alumnes d’infantil i de primària amb les nostres mestres per desitjar-nos tots plegats un bon estiu i finalment, per cursos ens hem menjat un deliciós polo per celebrar aquest dia tan especial!

Esperem que us agradi el vídeo que hem fet com a recull de fotos del dia d’avui.

BONES VACANCES A TOTHOM I FINS EL CURS QUE VE!

LA FESTA DE L’AMANIDA

Els enciams de l’hort de l’escola ja estan a punt, així que aquesta setmana hem fet la “Festa de l’Amanida”.

Uns representants de cada classe han triat els millors enciams i els han portat a la classe.

Entre tots els hem rentat bé i tallat a trossos ben petitets.

Realment són molt ecològics! Hem pogut observar els llimacs de ben a prop.

Després hem tallat i afegit les pastanagues, els tomàquets i les olives.

Mireu que boniques han quedat!

Un cop fetes les amanides, ens les hem menjat tots junts al pati.

No cal dir que hi hem convidat al Quim de l’hort!

Vella Quaresma, Vella Quaresma, ai! que no pots caminar….

Cada dimecres li hem estat tallant una cama; un grup havia de desxifrar l’enigma i descobrir on estava amagat el regalet. Per fi, ahir li vam tallar la última i mireu què ens va portar, amb la preuada ajuda dels pares i les mares (i alguna àvia) del parvulari…

I amb aquest record tan dolç, aprofitem per desitjar-vos unes bones vacances!

DIJOUS GRAS!

Avui fent cas a les consignes del rei dels pocasoltes hem vingut a l’escola amb les sabatilles d’estar per casa i com que avui és dijous llarder, tal i com marca la tradicicó hem esmorzat entrepans de truita, botifarra d’ou o coca de llardons.

Ens hem ajuntat per cursos i tots plegats hem gaudit molt de l’esmorzar.

Després del pati ens hem trobat amb els nens i nenes de primària i hem esperat l’arribada del Rei Carnestoltes, que ha vingut acompanyat d’uns nois i noies que anaven molt disfressats i maquillats!

Li hem llegit el pregó i tots junts ens hem posat a cantar, saltar i ballar, hem pogut estar amb els nostres germans grans i amb els nostres padrins i padrines. Ha sigut molt divertit!

JA HA ARRIBAT EL CARNAVAL

Ja tenim aquí la setmana més descabellada de l’any!

Guarnits amb benes i tiretes com si fóssim accidentats, hem rebut la visita de les ambaixadores que molt simpàticament ens han anunciat que sa majestat el rei Carnestoltes arribarà dijous 23 de febrer a les 18.30h a les Cotxeres de Sants.

Ens han fet riure molt i ens ho hem passat d’allò més bé.

Demà ens toca venir amb algun element d’esport, dijous amb sabatilles d’estar per casa i un petit entrepà de truita o botifarra d’ou i divendres preparats per les danses de la tarda!

A gaudir de la festa que ja sabeu que PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!!!

Dofins i Balenes comencen ambients

Aquesta setmana els nens i les nenes de P3, els Dofins i les Balenes, han començat a participar en els ambients. Per això hem iniciat dos ambients nous: Descobrim en la foscor i Pensem.

El primer ens convida a jugar amb les llums i les ombres, a trobar nous colors i descobrir les propietats de la llum.

Pensem es centra més en l’àmbit matemàtic, la lògica, la robòtica,la numeració i la geometria.