JA HA ARRIBAT LA VELLA QUARESMA!

Avui ha arribat la Vella Quaresma a l’escola!

L’hem rebut tots i totes al sorral, hem comptat quantes cames tenia, que n’eren 7 i li hem cantat la cançó.

Tot seguit, li hem tallat la primera cama i hem llegit les pistes que ens ha deixat per saber a quina classe li tocava anar a buscar el regal i a on estava.

Gràcies a les pistes hem descobert que els havia tocat a la classe dels dofins, que han anat a l’aula polivalent a buscar els regals i ens els han repartit!

Aquesta vegada ens ha portat un llibre per cada classe, moltes gràcies!!

INGREDIENTS PER A LA DISFRESSA DE P3

La classe dels Lleons i de la Lluna ja tenim mig confeccionada la nostra disfressa. No us podem dir de què anirem però us oferim unes petites pistes perquè aneu fent boca.

HAN VINGUT LES AMBAIXADORES

Amb un mitjó de cada color hem rebut a les ambaixadores que, molt alegrement ens han anunciat que sa majestat el rei Carnestoltes arribarà dijous 8 de febrer a les 18.30h a les Cotxeres de Sants. Tal i com està previst, sortirà de Cotxeres fent una petita cercavila pel Passatge Fructuós Gelabert i la plaça Bonet i Muixí fins a l’auditori de Cotxeres de Sants.

Mireu com ens han fet riure i com de bé ens ho hem passat!

Aprofitem per recordar-vos que demà toca venir en pijama, dijous amb un pentinat divertit i un petit entrepà de truita o botifarra d’ou i divendres preparats per les danses de la tarda!

Finalment, us deixem un vídeo de com anàvem avui:

A gaudir de la festa i ja sabeu que PER CARNAVAL TOT S’HI VAL!!!

JA S’ACOSTA CARNAVAL

Ja s’acosta Carnaval i per això ja tenim penjada al Parvulari la nostra cartellera.

Igual que en les darreres festes, seguim treballant gràcies a les cartelleres la comprensió lectora amb els nostres alumnes d’infantil. Aquestes no han de ser només un espai on els pares us podeu assabentar del que fem i farem.

Poden convertir-se en un nou espai de treball i creiem que no pot ser més significatiu. Les cartelleres es treballen a l’aula, activant els seus coneixements previs, fent prediccions sobre el seu contingut, buscant paraules que coneixem, comprovant les seves prediccions mitjançant la lectura, recapitulant sobre el que hem llegit…

Vaja, una feinada!

Podeu aprofitar per mirar la nostra cartellera amb els vostres fills.

Aprofitem per recordar-vos que les consignes per la setmana vinent són:

I recordeu que: PER CARNAVAL, TOT S’HI VAL!

HEM COMENÇAT ANGLÈS A P3

Avui primer divendres de febrer els nens i les nenes de P3 hem començat a fer anglès.

L’Arola ens ha explicat un conte que es diu: My First Day on hi sortien en Rocket, l’Star, la Melody, en Twig i el Monkey.
Després hem vist el vídeo del conte i hem pogut descobrir els membres de la família i algunes emocions en anglès.

Us deixem unes quantes fotos per a què pugueu veure com de bé ens ho hem passat!

Finalment, us deixem l’enllaç de dues de les cançons que hem cantat:

P3 HA COMENÇAT ELS AMBIENTS

Ja hem començat de nou els ambients, i ara sí que han vingut també els nens i les nenes de P3, Classe dels Lleons i Classe de la Lluna.
Sembla que s’ho han passat molt bé, mireu, mireu, quines fotos més xules….
FARÀNDULA (Música i Teatre)

AVUI SÓC (Joc Simbòlic)

ELS 4 GATS (Plàstic)
PENSEM (Matemàtic)
ELS 5 SENTITS (Sensorial)

FEM D’ARTISTES (Plàstic)

DESCOBRIM LA FOSCOR (Llum i Ombres)

EXPERIMENTEM (Experimentació)
ALCEM TORRES (Construcció)

LES NADALES DE P3

El passat dimarts els nens i les nenes de la classe de la Lluna i dels Lleons ens vam engalanar per a cantar i ballar una nadala.

Els nens de P4, P5 i els nostres padrins ens van aplaudir molt perquè ho vam fer genial!

El públic estava tan animat que fins i tot cada curs va cantar una nadala!

Per acabar les mestres també ens van cantar una nadala.

Esperem que us hagin agradat les nostres cançons!

HI EREM TOTS! TROBADA PADRINS I FILLOLS.

Hi erem tots 100!

No hi faltava ningú!

50 nens i nenes de P3 acompanyats pels seus respectius padrins i padrines.

Va ser un dia assolellat.

Quina passejada més tranquil.la! Quines xerrades més agradables!

Fins arribar a les paradetes de Sants per veure una mica el Nadal al barri.

.

Durant aquesta última setmana ens veurem força amb els padrins i tenim sorpreses preparades.

Així ens anirem coneixent!

SETMANA DE LA MÚSICA: P3

El passat dijous dia 23 de Novembre, dins del marc de la Setmana de la Música, els nens i les nenes de P3 vam rebre una visita molt especial.

En Jordi, pare del Roc de la Classe dels Lleons, va venir a l’escola amb el seu saxòfon.

Ens va ensenyar com era l’instrument, com sonava, com s’ho feia per tocar-lo i vam veure que igual que el clarinet d’en Ramon, també era un instrument de vent, però en aquest cas de metall. Evidentment, també ens va tocar algunes cançons, vam cantar-li la cançó de: Sóc un bolet, vam ballar i vam jugar al Joc de les Estàtues. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Finalment, ens va ensenyar com ho feia per recollir-lo i guardar-lo per endur-se’l.

Moltes gràcies Jordi! Ens ha agradat molt la visita!