Primers dies d’ambients

Ja estem a la segona setmana d’ambients, i ens ho estem passant molt bé. De moment tenim oberts 6 ambients, tot esperant que al mes de novembre l’Arola pugui començar el seu, i que al gener s’incorporin els nens i les nenes de P3.

Aquests són, ara per ara, els que funcionen; us en deixem unes imatges per tal que veieu els vostres fills en acció:

Experimentem:

Avui Sóc:

Fem d’Artistes:

Descobrim en la Foscor:

Els Cinc Sentits:

I per últim, Faràndula:

JA HA ARRIBAT LA FESTA MAJOR!

Ahir van arribar els gegants i capgrossos al parvulari i amb ells la cartellera de la Festa Major.

Igual que ens els darrers cursos, seguim treballant gràcies a les cartelleres la comprensió lectora amb els nostres alumnes d’infantil. Les nostres cartelleres no han de ser només un espai on els pares us podeu assabentar del que fem i farem.

Pot convertir-se en un nou espai de treball i creiem que no pot ser més significatiu. Les cartelleres es treballen a l’aula, activant els seus coneixements previs, fent prediccions sobre el seu contingut, buscant paraules que coneixem, comprovant les seves prediccions mitjançant la lectura, recapitulant sobre el que hem llegit…

Vaja, una feinada!

Podeu aprofitar per mirar la nostra cartellera amb els vostres fills.

ÚLTIM DIA DE CURS

Avui és l’últim dia de curs i l’hem volgut celebrar tots plegats!

A primera hora del matí els nens i nenes del parvulari juntament amb el de 1r de primària hem estat jugant amb bombolles de sabó. A mig matí, ens hem reunit al pati els alumnes d’infantil i de primària amb les nostres mestres per desitjar-nos tots plegats un bon estiu i finalment, per cursos ens hem menjat un deliciós polo per celebrar aquest dia tan especial!

Esperem que us agradi el vídeo que hem fet com a recull de fotos del dia d’avui.

BONES VACANCES A TOTHOM I FINS EL CURS QUE VE!

Dofins i Balenes comencen ambients

Aquesta setmana els nens i les nenes de P3, els Dofins i les Balenes, han començat a participar en els ambients. Per això hem iniciat dos ambients nous: Descobrim en la foscor i Pensem.

El primer ens convida a jugar amb les llums i les ombres, a trobar nous colors i descobrir les propietats de la llum.

Pensem es centra més en l’àmbit matemàtic, la lògica, la robòtica,la numeració i la geometria.