Música a l’escola (setmana del 08/05/17)

Els alumnes de 2n d’ESO A hem escollit la cançó de Doraemon (cançó final “Som els nens de la Terra”). L’hem triat ja que la majoria de nosaltres ha viscut la seva infància amb ella: ens hem despertat amb ella, l’hem cantada en moments alegres, hem fet excursions tenint-la present…. per això volem que, en les hores de canvi de classe, soni per tal que ens porti bons records i ens faci estar més contents, i això també els hi poguem fer arribar als nens més petits.

Els alumnes de 2n d’ESO B hem decidit que la cançó que sonarà a les 17:00h la setmana del 08/05/17 sigui: “Can you hear the night”. Hem escollit aquesta cançó perquè té un ritme que ens agrada molt a tots i és motivadora a l’hora de sortir de l’escola. Esperem que us agradi.