MEGAFONIA MUSICAL: “PEACE, LOVE…” + “OVER THE RAINBOW”

UN MISSATGE NADALENC (sense ser nadales!)

Per acabar el trimestre hem escollit dues cançons que, tot i no ser nadales, transmeten el missatge important d’aquestes festes: la pau, l’amor i l’harmonia entre les persones i els pobles.

Entrarem amb  “(What’s so funny ‘bout) Peace, love and understanding”, popularitzada per Elvis Costello i la seva banda The Attractions. El text de la cançó pretén enviar un missatge tan nadalenc que va arribar a ser inclosa en una recopilació especial de nadal guanyadora d’un Grammy: “A Colbert Christmas: The Greatest Gift of All!”. Una altra famosa versió del tema forma part de la BSO de la pel·lícula “El Guardaespatlles”, cantada per Curtis Stigers. Aquesta cançó ens l’han proposada l’Oriol Llanos (1r Prim.) i el seu pare Javi i pensen que al parlar sobre valors universals com l’afecte, l’amistat, l’esforç i l’esperit de superació pot transmetre un missatge positiu a tots els alumnes de la nostra escola, siguin petits o gegants. Gràcies!

Per sortir de l’escola ho farem amb una altra cançó també molt versionada: “Somewhere over the rainbow”. En la seva aparició original l’obra formava part de la banda sonora de la pel·lícula “El Mag d’Oz”, protagonitzada per Judy Garland. La cançó es va fer tan coneguda i la gent s’emocionava tant en sentir-la que es va convertir en l’emblema de l’artista, sent inclosa fins i tot com a última peça d’un especial de Nadal del seu programa de televisió l’any 1963. Per a la megafonia en Carles López i la Isabel ens proposen la versió d’Izrael Kamakawiwoʻole, on la podreu sentir acompanyada només d’un ukelele.

Aprofitem per desitjar-vos a tots unes bones festes i que gaudiu amb aquells a qui més estimeu d’aquestes merescudes vacances. Tornarem al gener amb més cançons; encara ens queden una pila de propostes magnífiques per escoltar! Que gaudiu d’un Nadal ple de música!!