L’Escola Proa organitza la 1a edició del concurs d’ImPROArt: “L’emoció d’una nova etapa”

Volem recollir com els alumnes que acaben 4rt d’ESO visualitzen i senten el final de la seva etapa escolar i la presa de decisió dels seus estudis posteriors.

El concurs d’art improvisat es durà a terme el dia 22 d’abril de 2017 de 10.30 a 12.30 hores, durant la Festa de St. Jordi de l’escola.

En aquestes dues hores, els participants, donaran forma als seus sentiments utilitzant un kit de materials proporcionat per l’escola.

El guanyador obtindrà una beca de 190,00€ per cursar el Batxillerat Artístic a l’Escola Proa.

Poden participar tots els alumnes matriculats a 4rt d’ESO en algun dels col·legis o instituts de Barcelona o rodalies.

Podeu fer la inscripció, fins el 18 d’abril, presencialment a la Secretaria de l’escola o bé per email omplint el formulari d’inscripció.

Us hi esperem!!