Cangur

L’Escola disposa d’un servei de cangur per a nens i nenes de 3 a 10 anys, de 8 a 9 del matí i de 5 a 6 de la tarda. Es pot fer servir des del primer dia lectiu de setembre, excepció feta dels alumnes de P3 que no el podran fer servir fins acabar l’adaptació, quan comencen tota la jornada sencera.

Així mateix hi ha un servei de mediateca, per a alumnes de 1CS (5è.) i fins a 2ESO, els matins de 8 a 9, a partir del primer dia de classe.

Per al servei de cangur de tardes és imprescindible que ho notifiqueu a la secretaria abans de les 4 de la tarda.

Per a més informació

monica-garcia
MÒNICA GARCIA

Telèfon: 934 219 529, ext. 205
Horari d’atenció al públic: 8:00h. a 16:00h.
monicagarcia@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Pares Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició a escolaproa@escola-proa.cat

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 201
Horari d’atenció al públic: 16:00h. a 18:30h.
larrufat@escola-proa.cat

*Camps obligatoris