Activitats extralectives

Benvolgudes famílies, ens complau presentar-vos l’oferta d’activitats extra lectives de l’escola.

Enguany i seguint l’objectiu de fomentar una oferta equilibrada en els àmbits d’esports, arts i intel·lecte, iniciem dues noves activitats: TALLER DE CÒMIC i TALLER DE CIRC.

L’oferta agrupada en aquestes tres modalitats, creiem que és l’adient per poder atendre les aficions i, fins i tot, les incipients vocacions que es poden despertar entre els nostres alumnes.

Totes les activitats que s’ofereixen cal entendre-les com a complements per a una formació integral de l’alumnat.

Pots descarregar-te tota la informació de les activitats extralectives 2017-18

Activitats extra lectives

Escola de música RessonS

Activitats intel·lectuals

Activitats artístiques:

Activitats esportives:

Activitats extra lectives

Escola de música RessonS

Per a més informació

LALI ARRUFAT

Telèfon: 934 219 529, ext. 201
Horari d’atenció al públic: 10:30h. a 18:00h.
extra_lectives@escola-proa.cat

*Camps obligatoris

Accepto les condicions de protecció de dades

Protecció de dades:
Aquestes dades s’utilitzaran únicament per enviar informació de l’escola, es guardaran en un fitxer propietat de l’Associació de Pares Bordeta St. Medir G08477374. Podeu sol•licitar l’accés, rectificació, cancel•lació o oposició a escolaproa@escola-proa.cat