Matí de ciència a la UAB

Els alumnes de 2n de Batxillerat han passat el matí d’avui a la Facultat de Química de la UAB.
Allà han pogut realitzar diferents pràctiques de laboratori.

Aeroport Smart City

Els alumnes de l’optativa de tecnologia de 4t d’ESO ja comencen a provar els seus prototips per l’aeroport que formarà part de l’Smart City que es presentarà a la Mostra de Robòtica de Trams. Aques tany la mostra es realitzarà a la nostra escola el dia 16 d’abril.
Encara queden moltes coses a fer, com ara la terminal i la decoració però, ara per ara, ja s’endevina que quedarà el projecte sortirà molt bé.

proves aeroport_Smart City from Escola Proa on Vimeo.

Finalitza l’optativa de teatre a 1r d’ESO

Els alumnes de 1r d’ESO que han fet l’optativa de teatre durant el primer quadrimestre van representar els esquetxs que havien preprarat davant dels pares el dilluns a la tarda.

Així s’han llevat a Queixans els alumnes de 2n d’ESO

Aquí plou a bots i barrals mentres a Queixans els ha caigut una bona nevada.
Quina llàstima que això s’acaba!!!

Convivències 2n ESO

Els alumnes de 2n d’ESO van sortir ahir ben d’hora per anar a Les Angles on faran activitats de neu al llarg de les seves colònies. Van tenir molt bon dia i ja ens han enviat algunes fotografies dels seus progressos esquiant.

Avui dijous han esquiat a la Masella. Es nota que ja no són novells!!

I FERIA LITERARIA DE CASTELLANO

La setmana passada, els alumnes de 4 ESO van organitzar una fira literària per exposar el tema que havien preparat a partir de les seves lectures lliures de Castellà. Va ser una experiència molt profitosa en la que vam poder descobrir, aprendre i compartir un munt de coses

Tot un èxit!

La fi del món

Sortida al CCCB de Barcelona exposició “La fi del món”. Una interessant reflexió sobre el nostre present I el nostre futur com a espècie.

Dramatització de contes per P5

En concret els alumnes de 2n d’ESO han preparat un conte per dramatitzar-lo davant dels nens i les nenes de P5. A partir d’una pauta de comportament, positiva o negativa, es tractava d’elaborar un conte o adaptar-ne un de ja existent i representar-lo davant dels infants d’Infantil.

Participació a la cantada d’Avismon

Els alumnes de 2n Eso van participar a la cantada de nadales d’Avismon. Els tutors de 2n considerem que la cantada va tenir un nivell de qualitat excel·lent, gràcies a la voluntat de l’alumnat i a la desinteressada participació d’alguns membres de la Coral Proa, que, fins i tot, es van atrevir a cantar una cançó amb el piano.
Molt satisfets d’haver pogut portar a terme aquesta activitat.