Música a l’escola (setmana de l’01/05/17)

Els alumnes de l’ESO us proposem aquestes cançons per les hores d’entrada i sortida de l’escola:

• “Yo voy a ser el rey león” (de la pel·lícula del Rey León): ens agrada com a cançó motivadora per començar un nou dia.
  • “Fesolets” de Les 3 bessones: ens agrada com a cançó de bons hàbits alimentaris a seguir…

Desitgem que les gaudiu i que les balleu!

Música a l’escola (Setmana del 18/04/17)

Els alumnes de batxillerat us proposem aquestes cançons per les hores d’entrada i sortida de l’escola:

• “Stolen dance” (Milky Chance)
  • “Shooting stars” (Bag Raiders)
  • “Shape of you” (Ed Sheeran)
  • “September” (Earth, Wind & Fire)
  • “Summer Cat” (Billie the Vision and the Dancers)
  • “Break free de Queen” (Queen)
  • “Wanna be” (Spice Girls)
  • “Titanium” (David Guetta)
  • “Todos los días sale el sol” (Bongo Botrako)

Desitgem que les gaudiu i que les balleu!

Brunch per a famílies

Fa uns dies us proposàvem una activitat lúdica, diferent, adreçada a tota la família. Doncs bé, aquest dissabte vàries famílies de l’escola hem gaudit plegats seguint els consells de la Lourdes, coordinadora de l’espai migdia de l’escola.

Hem cuinat en família, hem après trucs dels grans cuiners i receptes que repetirem més d’un cop a casa o quan vinguin els amics, hem rigut i hem compartit el moment amb un exquisit brunch.

Compartim alguna fotografia amb vosaltres.

L’Escola Proa organitza la 1a edició del concurs d’ImPROArt: “L’emoció d’una nova etapa”

Volem recollir com els alumnes que acaben 4rt d’ESO visualitzen i senten el final de la seva etapa escolar i la presa de decisió dels seus estudis posteriors.

El concurs d’art improvisat es durà a terme el dia 22 d’abril de 2017 de 10.30 a 12.30 hores, durant la Festa de St. Jordi de l’escola.

En aquestes dues hores, els participants, donaran forma als seus sentiments utilitzant un kit de materials proporcionat per l’escola.

El guanyador obtindrà una beca de 190,00€ per cursar el Batxillerat Artístic a l’Escola Proa.

Poden participar tots els alumnes matriculats a 4rt d’ESO en algun dels col·legis o instituts de Barcelona o rodalies.

Podeu fer la inscripció, fins el 18 d’abril, presencialment a la Secretaria de l’escola o bé per email omplint el formulari d’inscripció.

Us hi esperem!!

Música a l’escola (Setmana del 27/03/17)

Els nens i nenes de 1rA de primària hem triat la cançó “Can’t stop the feeling”  de la pel·lícula animada “Trolls”, perquè ens agrada el ritme que té. A més la pel·lícula és molt bonica, parla de sentiments i emocions. Pensem que té molta marxa, anima a fer coses i anirà molt bé per entrar al matí a l’escola!!!

Per sortir a la tarda aquesta setmana sonarà “Ain’t your mama!” de la Jennifer López; ens encanta pel ritme i per ballar. L’hem triat els nens i les nenes de 1rB.

Els gats de la Maria Tatin

Dissabte 25/03/17 (12:00) a l’Abacus de Creu Coberta 93 (Mercat d’Hostafrancs) Nimei ens explicaran el conte “Els gats de la Maria Tatin”.

Aquesta activitat és oberta a tothom i d’entrada lliure.

T’esperem!

Música a l’escola (Setmana del 20/03/17)

Als nens i les nenes de 2nA ens agrada la cançó “una mica de sucre” de la pel·lícula Mary Poppins perquè  és molt alegre i ens ajuda a pensar que hem de ser positius.

Els nens i nenes de 2nB, després d’escoltar algunes cançons de pel·lícules, hem triat, per al timbre de la sortida de l’escola d’aquesta setmana, “Voldria ser com tu” del llibre de la selva, perquè és la que ens ha agradat més, la coneixíem i és animada.