RECOLLIDA D’ALIMENTS

Benvolgudes famílies,

Des de la comissió mixta de Solidaritat de l’Escola i el GMPD, us traslladem una petició que ens arriba de la Parròquia de Sant Medir, entitat amb la qual portem col·laborant des de fa anys.

Davant l’increment preocupant de les famílies a les quals han d’atendre, es troben en un moment delicat, ja que, a aquestes alçades d’any, els ajuts en aliments per part dels proveïdors habituals baixen considerablement.

S’estan trobant cada cop més casos de famílies amb una pobresa en la qual s’enfonsen més i més, famílies que, contràriament al que podem pensar, ja no només són d’emigrants o refugiats. Pateixen perquè cada cop hi ha més nens que van sense esmorzar a l’escola, amb les greus conseqüències que això comporta en aquestes edats.

Així doncs, hem pensat de fer una nova RECOLLIDA D’ALIMENTS amb la vostra col·laboració.

Aliments: OLI; CACAU i CEREALS.

Data: Setmana del 13 al 17 de juny.

Lloc: Secretaria del carrer Almeria i Consergeria de Gavà.

Moltes gràcies per la vostra participació.
Comissió mixta de Solidaritat Escola Proa-GMPD

Fòrum de debat

Els vostres fills no es volen posar a estudiar? Quan ho fan es distreuen? No saben aprofitar el temps? O bé no sabeu com ajudar-lo a millorar en aquelles matèries que sempre va més fluix? En aquest taller per a pares donarem eines per a poder aprofitar millor el temps d’estudi dels vostres nens.

Aquesta xerrada anirà a càrrec de Daniel Mejias Psicoterapeuta infantil i d’ adolescents del Centre SOM.

Us hi esperem a tots/es el proper Dijous 26 de febrer a les 20:00h a la Sala d’actes de l’Escola Proa C/ Gavà, 50 4ª planta 08014 Barcelona.

Grup de mares i pares delegats

Vols fer bategar un cor?

El grup de mares i pares delegats estan organitzant un acte simbòlic per seguir amb la col·laboració de l’escola amb La Marató de TV3. Consistirà en fer una rotllana en forma de cor al pati de l’escola en la qual, amb una coreografia molt senzilla i guiada, es podrà simular un cor bategant.

Per a la participació a l’acte només s’haurà de portar un tovalló vermell a cada mà que es vendrà per la voluntat al pati de l’escola al llarg d’aquesta setmana, matins i tardes.

Voleu fer bategar un gran cor? Doncs no hi falteu! Divendres 12 de desembre a les 17h al pati de l’escola.

Cartell-Batega

9N

Per dignitat. N’estic orgullós.

En un diumenge de Novembre, un dia fredot, rúfol, a estones plujós, he vist avis en cadira de rodes, avies amb crosses, persones malaltes amb respiració assistida, noies i nois encara adolescents, pares, mares, famílies senceres fent cua ordenadament, cívicament, amb somriures als llavis, fent-se fotos, gaudint d’una jornada de complicitat, d’unitat, de comunió popular.

N’estic orgullós. Per dignitat.

En un diumenge de Novembre, un dia fredot, rúfol, a estones plujós, he vist persones de tota mena i condició fent de voluntàries, amb il•lusió, en un esforç anònim per fer possible que la gent, el poble, el país sencer, pogués exercir el seu dret a participar, a votar, a expressar la seva opinió. Lliurament, sense fer cas de les amenaces, de la por i la coacció. Democràcia en estat pur.

IMG-20141112-WA0005

Per dignitat. N´estic orgullós.

En un diumenge de Novembre, un dia fredot, rúfol, a estones plujós, la gent d’aquest país petit ha fet un acte col•lectiu de sobirania. Ha fet Història. Amb majúscules.

Tant se val que la consulta no fos la que volíem.
Tant se val que no tingui validesa jurídica.
Tant se val que estigui impugnada per un tribunal parcial i caspós.

Perquè per dignitat, orgullosament, irreductiblement, un poble madur, seriós, còmplice, s’ha emocionat a casa, als locals, a les entitats socials, a l’estranger, al correu electrònic, a les xarxes socials, a tot arreu.

En un diumenge de Novembre, un dia fredot, rúfol, a estones plujós, la major part d’un poble ha enviat un missatge clar, net i diàfan al Gobierno de España.

“Señor Mariano Rajoy, Presidente del Gobierno, se lo decimos en castellano, para que no haya dudas: El día de hoy no es el final de nada. Es un punto de partida. El pueblo de Catalunya ha puesto los cimientos de su nuevo futuro político”.

Ha estat una jornada transcendent. Importantíssima. Emocionant. Irrepetible.

I tanmateix la gent, feliç, satisfeta i cofoia, conscient d’haver fet el que calia, ha actuat amb normalitat, sense estridències, sense soroll, sense presses ni nervis, i, tot xerrant amb els veïns, familiars i amics ha marxat després a fer altres cues, com altres diumenges, al quiosc a buscar el diari, a la botiga de pollastres a l’ast, a la pastisseria a comprar el tortell…

No sóc ni he estat mai nacionalista, i vull deixar de ser independentista i dur penjada una etiqueta per poder passar a exercir simplement de ciutadà normal, en un país normal, lliure i independent.

Però avui la dignitat i valentia que he vist als ulls i als somriures dels meus conciutadans m’han omplert d’orgull. He sentit la necessitat d’expressar-ho, amb agraïment, perquè avui m’he sentit feliç.

Barcelona, 9 de Novembre de 2014
Jordi Villalonga
Pare d’alumnes de secundària i batxillerat

PS: Vull felicitar també a l’Escola Proa i a tot el personal per haver possibilitat la celebració de la consulta. Moltes gràcies a tothom!!