9a Mostra de Recerca Jove ::: Felicitats Aitana!!!

Ahir dimarts 26 d’abril es va celebrar la 9a Mostra de Recerca Jove on es va fer entrega de diplomes als 30 alumnes seleccionats de tots els districtes de Barcelona, en reconeixement pels seus treballs de recerca.

Com ja sabeu,  l’estudiant de batxillerat artístic Aitana Giráldez, amb el seu treball “Àlbums il·lustrats” va ser una de les finalistes, i va ser tractada amb tots els honors a la Sala de Cent de l’Ajuntament de Barcelona, en una cerimònia institucional que va voler reconèixer el treball i la contribució al coneixement i la cultura que aquests joves ens han fet a la nostra societat.
Aitana, estem orgullosos de tu, felicitats!!!

Inauguració exposició alumnes 2n Batxillerat Artístic

Demà dimecres 5 d’abril de 2017 a les 19h us esperem a tots i totes a la inauguració de l’exposició ExpresSA’NTS que tindrà lloc a la Sala Nova de Sant Medir, Carrer Constitució, 17.

A l’exposició podreu veure els cartells que han fet els estudiants de 2n de Batxillerat artístic a la classe de disseny de l’escola en motiu de l’esdeveniment ExpresSA’NTS que tindrà lloc al Casinet d’Hostafrancs el dia 6 de maig . Els resultats han estat tan fantàstics que s’ha decidit muntar aquesta exposició.

Si no podeu venir demà la podreu veure fins el 2 de maig 2017

Cartell escollit per promocionar l’exposició. Autora: Elena Stan

Més info a:

Bon any 2017… Visita exposició Oteiza

Bon any nou!!!

Comencem l’any amb moltes ganes d’experimentar, crear i aprendre… i també amb un post pendent de l’any que ja s’ha acabat….

El passat dilluns 19 de desembre de 2016 els alumnes de 1r de batxillerat artístic de l’assignatura de Volum vam visitar l’exposició Oteiza. La desocupació de l’espai a la Pedrera.

L’obra de l’escultor basc Jorge Oteiza (1908-2003) és molt complexa: matemàtica, metafísica i espiritual a la vegada. La seva concepció escultòrica ens resulta xocant i confusa… Com plasmar la màxima superfície amb el mínim volum? Aquesta és la pregunta que Oteiza va tractar de respondre al llarg de la seva trajectòria artística. Quan la va contestar… va abandonar la seva carrera artística.

World Press Photo 2016

El passat divendres dia 2 de desembre els i les alumnes de l’assignatura Cultura Audiovisual de 2n de Batxillerat (artístic i social) van visitar l’exposició World Press Photo 2016 (http://www.worldpressphoto.org) al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona (CCCB).

Va ser una visita intensa i colpidora, amb una alta capacitat per remoure consciències i fer-nos plantejar qüestions sobre el món en el què vivim; sobre com funciona, quin paper hi juguen els governs mundials i com nosaltres, com a ciutadants, ens posicionem. Una bona ocasió per reconsiderar els nostres valors, intercanviar opinions i fer emergir la nostra sensibilitat. Una visita altament recomanable.

img_20161202_1048151fitxer_0004 fitxer_0002 fitxer_0001 fitxer_003 fitxer_000

Ens visita l’escultor Samuel Salcedo

El dilluns 7 de novembre ens ha visitat l’escultor Samuel Salcedo (Barcelona, 1975). Els alumnes de volum de 1r de batxillerat han tingut l’oportunitat de poder preguntar a un artista amb una trajectòria consolidada i important projecció artística nacional i internacional, qüestions sobre la feina d’escultor, tècniques i processos creatius, entre d’altres temes.

En una conversa amena i dinàmica hem pogut visionar dos dels reportatges que el realitzador Xavier Calvo ha realitzat sobre els seus processos de treball: Whatchtower (2015) i Photocall (2016). Podeu veure obres de l’artista al seu web: www.samuelsalcedo.com.

samuelsalcedoaproa03samuelsalcedoaproa05

samuelsalcedoaproa04samuelsalcedoaproa01

fitxer_007fitxer_003-4

Visita performativa al MACBA

El passat dilluns 17 d’octubre, els alumnes de 2n de Batxillerat van visitar el Museu d’Art Contemporani de Barcelona. Es van acostar a l’art actual d’una manera lúdica i transgressora i van poder resoldre de manera participativa i dinàmica els interrogants que aquest art genera.

Va ser una experiència divertida i enriquidora on van poder debatre sobre la proposta de l’exposició i els propis alumnes es van convertir en objectes d’art…o sinó li podeu preguntar a la Paula Guzman…

img_20161017_102051 img_20161017_104526  img_20161017_112108img_20161017_112205

img_20161017_102942img_20161017_112842