SETMANA DE LA MÚSICA: P3

El passat dijous dia 23 de Novembre, dins del marc de la Setmana de la Música, els nens i les nenes de P3 vam rebre una visita molt especial.

En Jordi, pare del Roc de la Classe dels Lleons, va venir a l’escola amb el seu saxòfon.

Ens va ensenyar com era l’instrument, com sonava, com s’ho feia per tocar-lo i vam veure que igual que el clarinet d’en Ramon, també era un instrument de vent, però en aquest cas de metall. Evidentment, també ens va tocar algunes cançons, vam cantar-li la cançó de: Sóc un bolet, vam ballar i vam jugar al Joc de les Estàtues. Ens ho vam passar d’allò més bé!

Finalment, ens va ensenyar com ho feia per recollir-lo i guardar-lo per endur-se’l.

Moltes gràcies Jordi! Ens ha agradat molt la visita!

SETMANA DE LA MÚSICA: SANTA CECÍLIA

Dins del marc de la Setmana de la Música, el passat 22 de novembre vam celebrar el concert de Santa Cecília.

Els nens i les nenes de P4 havien preparat unes cançons que ens van cantar. Va venir en Ramon, avi de l’escola, que ens va ensenyar el seu clarinet, com el muntava, com sonava i també ens va tocar un parell de cançons. Ens va agradar molt poder escoltar un instrument de vent fusta diferent amb un so tan diferent al que estem acostumats.

Finalment, per acomiadar la festa vam cantar una cançó tots junts.

Us deixem un vídeo i unes fotos de la jornada, esperem que us agradin!