Castanyada

Panellets, castanyes, carro de cavalls…. Ha arribat la castanyada!!!

Els nens i nenes del parvulari hem preparat uns panellets boníssims per obsequiar als castanyers i a les famílies.

Els Dofins i les Balenes els hem fet de moniato. Mmmmm….

dsc070821

Els Cavallets de mar i els Mussols, de coco,

image

I els Eriçons i les Papallones, de xocolata.

dsc02416

Per la tarda, després dels preparatius que fem cada any les mestres….

image

…ho teníem tot a punt per rebre els castanyers, que vénen de molt lluny a portar-nos castanyes calentones. La porta de l’escola s’ha obert i…. han aparegut muntats sobre un carro de cavalls!!

img_0847img_0851

Ens han explicat les aventures que han passat per a collir les castanyes i portar-nos-les des del Montseny, i els hem fet unes quantes preguntes.

image image

I, per fi, hem pogut tastar tots junts els panellets i les castanyes!!

image image

Per acabar, una mica de ballaruca sempre va bé!! Aquestes castanyeres estan a la última!

image Adéu, castanyers, bon retorn a casa!!!

SORTIDA AL BARRI

Les Papallones i els Eriçons ja hem fet la primera passejadeta pel nostre barri. Ens interessava veure i ens hem fixat  com són les cases, els comerços, si hi ha molt soroll, etc…

dsc03017

dscf6156

dsc03000

Molts dels Eriçons i de les Papallones varen passar a prop de casa seva: – mira, casa meva! deien.

Caminant pel Carrer dels Jocs Florals, ens vàrem aturar a l’Economat que tenen els pares del Martí. Ens van explicar com funcionava, d’on venien els seus productes i ens van donar aliments de la tardor per la nostra classe!

dscf6161

dsc03008

dsc03007

dsc03013

Vàrem seguir la ruta cap al Mercat, on hi vam veure les diverses parades i després per la Carretera de Sants. Quin soroll fan els cotxes!

Per finalitzar, vàrem entrar al bar del pare de l’Aran, i ens va donar una xocolatina ben dolça.

dscf6172

dscf6174

dscf6177

dscf6176

Ara ja coneixem més bé els carrers del nostre barri i alguns dels seus comerços!!!

Ambients

Aquesta setmana hem començat el treball per ambients a parvulari. Com que els més petits estan encara adaptant-se a l’escola, només hi participen els infants de P4 i P5, i per això no estan tots els ambients oberts.

Els nens i les nenes han pogut escollir entre “Faràndula” (expressió)

imageimageimageimageimage

“Avui sóc…” (Joc simbòlic)

image image image image