El batut del 50è aniversari

Avui, durant tot el dia, a l’escola ha hagut molt moviment. Alumnes, mestres, monitors, pares i mares…, tots treballen de valent perquè aquesta tarda tot surti molt bé.

Avui celebrem que l’escola ja té 50 anys!!!!

Des de l’espai del migdia hem fet la nostra petita aportació a la festa, el batut del 50è.

dsc_0023 dsc_0030 dsc_0029 dsc_0024

dsc_0036 dsc_0035 dsc_0031 dsc_0038

Verdura i peix

Aliments etiquetats com a poc estimats són aquests dos de l’enunciat, per això nosaltres els intentem buscar molt frescos, ecològics i de proximitat, encara que ens costi un esforç…. mireu, si no a la foto, com les nostres benvolgudes cuineres preparen les últimes mongetes de la temporada.

foto-1

I perquè tot axò tingui un punt de diversió només ens cal mirar aquest videoclip.

Potser a casa també us pot ajudar.

Benvingut mes d’octubre

Octubre ja ha arribat i amb ell ja han començat gran part de les activitats que fem durant l’estona del migdia.
A l’etapa de primària els més grans ja han començat a substituir les safates per plats. Posem al centre de les taules unes flors ben boniques i ens demanem si us plau: “passa’m la safata o la sopera …” i comencem a dinar tots a l’hora. També els jocs dirigits en anglès ja están funcionant.
A cicle mitjà estan preparant un receptari estacional amb plats que fan a casa i d’altres que fem a l’escola i que ampliarem amb receptes del Regne Unit que penjarem al “Corner” del menjador on només es parla en anglès. També el craft, després de “troquelar” multitud d’estrelles per al batut, segueix amb molts addictes.
Els més petits d’aquesta etapa han començat un petit talleret de música i dansa que els fa gaudir d’allò més.
I els nens i nenes d’infantil rebran periòdicament la visita d’un pagès que els portarà aliments molt nostres i de temporada.
Deixarem les activitats de la caseta de fusta per un altre dia….

dsc_0762 dsc_0755 dsc_0751