Segon premi Sambori Òmnium per a la Clàudia Pérez

Ahir dijous,18 de març, uns quants alumnes de l’escola van assistir als Premis Sambori Òmnium. Entre ells l’alumna Clàudia Pérez va obtenir el segon premi de la seva categoria amb el seu relat Mirar-la. Ara cal esperar  la final de Catalunya.

Moltes felicitats a tots els participants.

Col.laboració amb el Centre de Recerca Epidemiològica i Ambiental (CREAL)

Des de l’escola Proa estem col·laborant amb el Centre de Recerca Epidemiològica i Ambiental (CREAL) en un estudi que intenta relacionar l’alimentació amb el rendiment cognitiu dels nois i noies d’edat escolar.

A l’escola hi ha 69 alumnes voluntaris que participen en aquest estudi!
El dimecres 9 de març passat es van fer les proves inicials a l’escola que van conduir els científics del CREAL.
Moltes gràcies a tothom per la vostra col·laboració!IMG_20160309_124029-1 IMG_20160309_124021

Ens visita un esportista paralímpic a 1r d’ESO

El passat dimarts 1 de Març vam rebre la visita d’un gran esportista
Paralímpic. El seu nom és Ivan Hompanera i ens va donar una gran lliçó
d’esforç, autosuperació i altres grans valors; sobretot després de
patir un greu accident de cotxe que el va deixar un mes en coma i un
any ingressat a l’hospital de la Vall d’Hebron.

image

Participació en la III Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat organitzada per Trams

Dimarts 23 es va celebrar la III Mostra de Treballs de Recerca al Batxillerat que organitza la Fundació Tr@ms a l’auditori de Cornellà.

Per aquesta mostra l’escola va presentar dos treballs:

Verboten. Cinc vides i un mur, de la Claúdia Pérez i Disseny i construcció d’un automòbil solar fotovoltaic, de l’Albert Ybarra. Els dos treballs van ser representats amb uns pòsters en el vestíbul de l’auditori i, a més a més, el treball de la Claúdia va ser un dels seleccionats per ser exposat davant de més de 750 alumnes de 1r de Batxillerat que hi van assistir.