EL RESTAURANT

A P3 no parem de jugar, aquesta vegada hem muntat un restaurant. No ens falta detall.

AIXÒ ÉS MÉS QUE UN JOC (detall programació de fonologia)

Temporització: 2 sessions (tercer trimestre)

JUGUEM A ANAR AL RESTAURANT (Joc simbòlic)

Àrees implicades:  Comunicació i llenguatges

Objectius:

• Poder atendre i interpretar, mitjançant l’entonació i el gest del qui parla, les diferents     intencions comunicatives.
  • Identificar qui parla i allò que diu en contextos comunicatius

en els quals hi hagi més d’una persona emissora i un

missatge.

• Poder apropiar-se de la cadena verbal dels personatges,

què diuen i com ho diuen, entonació.

CONTINGUTS DE LA UNITAT

Parlar, expressar i comunicar.

1 Utilització d’estratègies per fer-se comprendre i per comprendre els altres, amb imitació de models i amb un ús de la llengua cada vegada més acurat: pronunciació clara, estructura gramatical correcta, lèxic precís i variat, entonació i to de veu apropiats.

2 Gust per participar en les converses amb l’ús progressiu de les normes que regeixen els intercanvis lingüístics: torns de parla, atenció, manteniment i canvi de tema, adequació al context, i de les formes establertes socialment per iniciar, mantenir i finalitzar les converses.

Interpretar, representar i crear.

1.Ús de procediments, com ara preguntar, negociar, predir, planificar, raonar, simular.

I ara les fotos:  ERIÇONS

ARA LES PAPELLONES:

Trobada amb els nostres amics i amigues del projecte Tic Tac

Les Zebres i els Dofins durant tot el trimestre hem portat a terme un projecte de llengua anomenat Tic Tac. És un projecte on virtualment amb l’escola Montseny de Barcelona, hem realitzat unes activitats, on mitjançant un joc de pistes hem  descobert els nostres nous amics.

Finalment, el passat divendres vàrem fer una trobada presencial, on per fi ens vàrem conèixer en persona. Va ser molt emocionant i emotiu. Ens vàrem intercanviar uns regalets que vam fer expressament per a ells i vam passar un matí d’allò més divertit compartint jocs i tallers.

Realment ha estat una experiència genial i divertida!!

Fins aviat amics i amigues de l’escola Montseny!

2015-06-05 15.39.26 IMG_0275 IMG_0234 IMG_0209 IMG_0195 IMG_0169 2015-06-05 11.46.46 2015-06-05 11.35.30 2015-06-05 10.29.35 2015-06-05 10.15.07 2015-06-05 10.13.48

ENGLISH SONGS

Des del gener que fem anglès i aprenem moltes paraules passant-nos-ho d’allò més bé tot fent jocs i cantant cançons.

Perquè pugueu veure tot el que sabem aquí us deixem una petita mostra de les cançons que hem après.

Esperem que us agradin!
PAPALLONES

P3A from Escola Proa on Vimeo.

ERIÇONS

P3B from Escola Proa on Vimeo.

MICOS

P4A from Escola Proa on Vimeo.

GEGANTS

P4B from Escola Proa on Vimeo.
ZEBRES I DOFINS

ZEBRES I DOFINS from Escola Proa on Vimeo.