Darrer cap de setmana a Devon

S’acosta el final del viatge i els alumnes visiten Exeter i la seva catedarl i la mina de Morwellham. En aquesta darrera els alumnes es vesteixen com si estiguessin al segle XIX.  Fan goig de veure!

Seguiment per les terres angleses

Divendres els alumnes de 4t han realitzat una Ckriket session prop de Dartmoor. Els temps els està acompanyant i han realitzat una bona caminata. A la tarda han gaudit d’un Devom cream tea.

Visita a Devon (2n dia)

Els alumnes de 4rt estan passant uns dies a Devon (Anglaterra) allotjats per parelles en cases de famílies angleses. Allà tenen programades diferents visites i activitats. Ahir  dijous van visitar una casa de ceràmica (Pottery house) on van decorar la seva pròpia tassa i van fer un tomb per Totnes on van dinar de picnic. Després de dinar van visitar una Grammar School on van realitzar exercicis de conversa. Ja a la tarda van fer un tomb per Torquay .

4rt dia a Navarra

Ahir dijous els alumnes de 3r d’ESO van visitar l’increïble bosc de la Selva d’Irati i a la tarda van practicar esports tradicionals navarresos.

3r dia a Navarra

Ahir els alumnes de 3r es van llevar amb l’aniversari de la Júlia que es va dur una gran sorpesa quan els seus companys li van portar un pastís. Durant el dia van visitar Pamplona on van veure les muralles de la ciutat, el parc de la Taconera, l’Ajuntamet, el carrer Estafeta, i fins i tot el mateix San Fermín.

Després d’un dia intens van acabar jugant al frontó després de sopar.

2n dia a Navarra

Ahir dimarts 12 els alumnes de 3r d’ESO van seguir gaudint dels meravellosos paisatges de Navarra. Hi va haver temps per a tot, audiovisual cultural, visita a la Cueva de los Cuchareros,explicació d’esports tradicionals i fins i tot es van remullar en un riu. A la nit encara els van quedar forces per estar al cas del partit Bayern- Barça. El sopar podia esperar.

Colònies de 3r d’ESO a Navarra (1r dia)

Ahir dilluns els alumnes de 3r d’ESO van sortir ben d’hora direcció cap a Navarra. Cap al migdia ja estaven per terres navarrenques visitant el Castillo de Xabier, Monasterio de Leyre, la Foz de Lumbier i una bodega on fan vi ecològic.

Aquí us deixem amb les imatges.

A Show on Books

On Wednesday 22 April, St. Jordi’s eve, Scottish comedian from Editorial Vicens-Vives Stuart McDonald performed a comical show on books for the students of 1st ESO at our conference hall.

During his performance McDonald gave praise to universal literature with a humoristic, optimistic and sometimes ironical approach, which delighted the audience.

The comedian combined speech, music and dance and invited the students to participate in several activities. The most popular were a game show focused on the history of literature and a mimic contest.

McDonald achieved to connect with the students thanks to his exceptional sense of humour, stage control and personal appeal. Our audience really enjoyed the show and gave the artist a deserved standing ovation.